top of page
-
Hoe kan ik een sieraad bestellen?Heb je een sieraad gezien op onze website dat je wilt bestellen? Rond jouw bestelling dan gemakkelijk af via de site. Is het sieraad op voorraad, dan zorgen wij voor een snelle verzending binnen 1-2 werkdagen. Omdat onze sieraden stuk voor stuk uniek en zorgvuldig geselecteerd zijn, kan het voorkomen dat een sieraad tijdelijk niet beschikbaar is. In dat geval geven we jouw bestelling door aan onze juwelier in Egypte en proberen we het sieraad zo spoedig mogelijk bij je te leveren. Wij nemen contact met je op om een realistische levertijd door te geven. Zo kun je altijd rekenen op een bijzonder en exclusief sieraad van Crone Jewellery. Wil je het sieraad in een andere maat ontvangen? Stuur ons dan even een berichtje.
-
Wanneer wordt mijn sieraad bezorgd?Zodra jouw bestelling klaar staat, ontvang je van ons een bevestigingsmail. Profiteer van snelle en gratis verzending binnen Nederland voor alle bestellingen. Elke zending is volledig verzekerd en wordt veilig verzonden via PostNL, waarbij een handtekening bij ontvangst vereist is.
-
Hoe kan ik betalen?De betaling kan je afronden via de webshop op de website. Je zal via de mail een factuur ontvangen.
-
Hoe werkt het retourneren of ruilen?Ben je niet helemaal tevreden met de aankoop bij Crone Jewellery? Geen zorgen! Je hebt 14 dagen de tijd, vanaf de datum waarop je de bestelling hebt ontvangen, om het product of de producten naar ons terug te sturen. We garanderen een terugbetaling, mits de artikelen in perfecte staat zijn en in de originele verpakking worden geretourneerd. Neem contact met ons op via info@cronejewellery.nl om af te stemmen waar het artikel naartoe gestuurd moet worden. We nemen per e-mail contact met je op zodra we jouw retour hebben ontvangen en verwerkt. Restituties worden verwerkt binnen 7 dagen nadat we de geretourneerde artikelen hebben ontvangen. Let op: de verzendkosten voor het retourneren van de goederen zijn voor eigen rekening. Verzendkosten voor retourzendingen worden alleen terugbetaald als de retourzending het gevolg is van onze fouten of beschadigde artikelen. We raden je ten zeerste aan om de retourzending aangetekend te versturen en een bewijs van verzending te bewaren. Als het product verloren raakt tijdens het retourproces, kunnen wij hiervoor niet verantwoordelijk worden gehouden. We hebben het recht om tegoeden te weigeren als de geretourneerde artikelen niet voldoen aan ons retourbeleid.
-
Kan ik een custom made bestelling retourneren?Houd er rekening mee dat wanneer we persoonlijke aanpassingen aan een ontwerp maken, dit de verkoop definitief maakt en deze niet kan worden geretourneerd of terugbetaald. Aangepaste bestellingen voor sieraden die niet in onze collectie zitten, zijn ook definitief en kunnen niet worden geretourneerd of terugbetaald.
-
Kan ik mijn gekochte item omruilen?Wil je een artikel ruilen voor een andere maat? Neem dan direct contact met ons op via info@cronejewellery.nl en we zullen zien of we jouw item (s) kunnen verkleinen of ruilen voor een nieuwe. De kosten voor ruilen en vergroten / verkleinen zijn voor eigen rekening.
-
Wat moet ik doen als mijn sieraad beschadigd geleverd wordt?Wij geloven sterk in de kwaliteit van onze producten. Toch kan het soms gebeuren dat een artikel beschadigd of defect aankomt. Neem in dat geval direct contact met ons op via info@cronejewellery.nl en stuur ons een foto van het probleem. We kijken samen naar een passende oplossing.
-
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?Als je jouw aankoop wilt annuleren, stuur dan een e-mail naar info@cronejewellery.nlen vermeld dat je het product of de producten wilt annuleren. Je hebt het recht om jouw aankoop te annuleren en een volledige terugbetaling te ontvangen. Je kunt het product binnen 24 uur na je aankoop annuleren.
-
Zit er garantie op de sieraden?Wij raden je aan om alle artikelen binnen veertien dagen na ontvangst te controleren. Mocht er iets niet kloppen, stuur dan een e-mail naar info@cronejewellery.nl en geef aan wat het probleem is. Als je het product moet retourneren, zorgen wij voor een retoureticket. Houd er rekening mee dat de garantie vervalt als het product defect is door onjuist gebruik, wijzigingen die door jou of anderen zijn aangebracht, of als het op een andere manier is gebruikt dan waarvoor het bedoeld is. Na veertien dagen bieden wij drie maanden garantie op de kwaliteit van het product. Als er binnen deze periode een probleem is, neem gerust contact met ons op via info@cronejewellery.nl. Wij zorgen voor een passende oplossing. Als het mogelijk is om het product te repareren, zullen wij dat doen. Indien reparatie niet mogelijk is, ontvangt u een nieuw artikel. Als het product niet kan worden gerepareerd en wij het niet meer op voorraad hebben, bieden wij u een terugbetaling aan.
bottom of page