Van bestellen tot retourneren: Alle informatie
Bestellen
Heb je een sieraad gezien op onze website die je wilt bestellen? Rond jouw bestelling dan gemakkelijk af via de site.
​
Is het sieraad op voorraad, dan zorgen wij voor een snelle verzending binnen 1-2 werkdagen.
Omdat onze sieraden stuk voor stuk uniek en zorgvuldig geselecteerd zijn, kan het voorkomen dat een sieraad tijdelijk niet beschikbaar is. In dat geval geven we jouw bestelling door aan onze juwelier in Egypte en proberen we het sieraad zo spoedig mogelijk bij je te leveren. Wij nemen contact met je op om een realistische levertijd door te geven. Zo kun je altijd rekenen op een bijzonder en exclusief sieraad van Crone Jewellery.
​
Wil je het sieraad in een andere maat ontvangen? Stuur ons dan even een berichtje.
​
Bezorging
Zodra jouw bestelling klaar staat, ontvang je van ons een bevestigingsmail. Profiteer van snelle en gratis verzending binnen Nederland voor alle bestellingen. Elke zending is volledig verzekerd en wordt veilig verzonden via PostNL, waarbij een handtekening bij ontvangst vereist is.
​
Betalingen
De betaling kan je afronden via de webshop op de website. Je zal via de mail een factuur ontvangen.
​
Retourneren of ruilen
Ben je niet helemaal tevreden met de aankoop bij Crone Jewellery? Geen zorgen! Je hebt 14 dagen de tijd, vanaf de datum waarop je de bestelling hebt ontvangen, om het product of de producten naar ons terug te sturen. We garanderen een terugbetaling, mits de artikelen in perfecte staat zijn en in de originele verpakking worden geretourneerd.
​​
Neem contact met ons op via info@cronejewellery.nl om af te stemmen waar het artikel naartoe gestuurd moet worden.
​
We nemen per e-mail contact met je op zodra we jouw retour hebben ontvangen en verwerkt. Restituties worden verwerkt binnen 7 dagen nadat we de geretourneerde artikelen hebben ontvangen.
​​
Let op: de verzendkosten voor het retourneren van de goederen zijn voor eigen rekening. Verzendkosten voor retourzendingen worden alleen terugbetaald als de retourzending het gevolg is van onze fouten of beschadigde artikelen.
​
We raden je ten zeerste aan om de retourzending aangetekend te versturen en een bewijs van verzending te bewaren. Als het product verloren raakt tijdens het retourproces, kunnen wij hiervoor niet verantwoordelijk worden gehouden.
​
We hebben het recht om tegoeden te weigeren als de geretourneerde artikelen niet voldoen aan ons retourbeleid.
​
Retourneren van custom made bestellingen
Houd er rekening mee dat wanneer we persoonlijke aanpassingen aan een ontwerp maken, dit de verkoop definitief maakt en deze niet kan worden geretourneerd of terugbetaald. Aangepaste bestellingen voor sieraden die niet in onze collectie zitten, zijn ook definitief en kunnen niet worden geretourneerd of terugbetaald.
​
Omruilen?
Wil je een artikel ruilen voor een andere maat? Neem dan direct contact met ons op via info@cronejewellery.nl en we zullen zien of we jouw item (s) kunnen verkleinen of ruilen voor een nieuwe. De kosten voor ruilen en vergroten / verkleinen zijn voor eigen rekening.